IB-dag :D Linnéas "kalas"

IB-testet gick bra, det var faktiskt inte ett test, utan mest för att de ville lära känna oss :D
Rektorn som jag pratade med på intervjun tyckte jag var en klockren IB-elev :D :D
Träffade många nya människor så det var riktigt sköjs :D
Man får tydligen en laptop också o de e ju inte fel ;)

Firade Linnéa som fyllde tolv igår. Hon fick MASSA kläder o så :D så det var riktigt gött för hon blev nöjd :D
Ska ha nationella prov i engelska imorgon :S sen ska ja t gardacil-sprutan HJÄLP !! de kmr säkert göra ont ! D:
:(

men de ordnar sig säkert ja dör nog inte :D hoppas vi :D

Ska bli skönt på sätt o vis att komma tillbaka till skolan känns som de va jättelängesen man träffade alla när det i själva verket bara var typ tre dagar xD men jaja de  blir nog bra ska du se :D

nu ska ja dra o öva på "the ghetto" som vi ska spela på "syster"-spelningen :D
Mica loves ya <3333

Kommentarer
Postat av: du känner mig om du tänker efter..

niiice blogg du har=)

i like it

jag hoppas du ocj jag kan börja om från början..

2010-04-16 @ 17:57:58
URL: http://louisessyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0